Wycieczka do miasta Leżajsk

Korzystając z ostatnich dni wakacji udaliśmy się na rowerowy wypad na Podkarpacie. Pierwszy dzień naszej wizyty w Jarocinie to godzinka spokojnej rekreacyjnej jazdy. Drugi dzień to blisko 100-kilometrowa wycieczka do miasta Leżajsk. Droga z Jarocina do Leżajska prowadzi przez malownicze okolice po pięknym równym asfalcie, co na pewno zadowoli każdego użytkownika roweru szosowego czy też triathlonowego/czasowego.

[Podkarpacie, a dokładniej okolice miejscowości Jarocin (okolice Niska) są idealnym miejscem do szybszych treningów pod triathlon oraz do wolniejszych spokojnych rodzinnych wycieczek rowerowych. Idealny asfalt + bardzo małe natężenie ruchu = idealne miejsce]

Po dotarciu do Leżajska zwiedziliśmy klasztor Ojców Bernardynów (jak dla nas chyba najpiękniejszy klasztor w którym byliśmy). Przed klasztorem znajdował się pomnik Jana Pawła II oraz bardzo dużo zieleni, gdzie można się zatrzymać i odpocząć. Następnym punktem naszej wycieczki/treningu był stały podpunkt czyli „jedzonko” i tu trafiliśmy całkiem przypadkiem do schowanej w wąskiej uliczce restauracji Capri. Jedzenie mega, ceny zaskakująco przyzwoite czego chcieć więcej? Chyba tylko sympatycznej obsługi – i tu taka była, a na dodatek Pani która nas obsługiwała interesowała się jazdą na rowerach! W końcu jakieś przyjazne miejsce dla rowerzystów!

W drodze powrotnej postanowiliśmy jeszcze wstąpić na chwilę do Muzeum Ziemi Leżajskiej. Serdecznie zapraszamy wszystkich miłośników dwóch kółek na wspólne wycieczki rowerowe! Do zobaczenia na trasach!